♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣

♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣
for ever
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 22426
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


 

خوابی؟ خوب اشکالی نداره هروقت بیدار شدی بهت میگم. بخواب
سلام! یه نفر میخواست تو را از خواب بیدار کنه من نذاشتم. کار خوبی کردم؟
می گم فیلم ماه رمضون شبکه سه اسمش چیه؟ حالا اگه خوابی فردا صبح اس ام اس کن.
میخواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری

****پارسیان فان****اس ام اس سرکاری**

بیداری؟
بگیربخواب
این وقت شب ادم sms چک نمیکنه

****پارسیان فان****اس ام اس سرکاری**

ویز
ویززز
ویز
ویززز
تق
…..
…..
….
این مگسه نمیخواست تو بخوابی من کشتمش شب بخیر

****پارسیان فان****اس ام اس سرکاری**

Lg شما رو به ادامه خوابتان دعوت می کند

****پارسیان فان****اس ام اس سرکاری**

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

****پارسیان فان****اس ام اس سرکاری**

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

 

بچه ها می گن تو اهل سینمایی … ما سر یه چیز دعوامون شده … مگه راکی
همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا
صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار

 

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار

 

سلام.اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.من میخوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا

 

سلام …. تو رو خدا ببخش … نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم …..
واقعاً ببخش …. سعی کن درکم کنی … من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم
تا ببینم کجاست !. شرمنده‌ام

 

سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم… راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی
وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم… می خواستم… اصلا
ولش کن. بزار برای بعد، خوب؟

 

هاهاهاااااااااااا…
گول وخوردی من اس ام اس نبیدم.
وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, توسط عرفان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :