♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣

♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣
for ever
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

از هر چی ترسیدم رسیدم ، پس از خــــدا میترسم تا به خودش برسم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت :
نَبِّئْ عِبَادِي أَنِّي أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــيمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم
" بندگانم را آگاه کن که من بخشنده‌ ی مهــــربانم ! "

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خداوند با دستان تو دست انسان گرفتاری را گرفته است ،
وقتی دست افتاده ای را میگیری و لبخند را مهمان قلبش می کنی ؛
و این چه زیباست.
نازنین ، دستانت نورانی و بوسیدنی شده اند ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خداوندا!
تقدیرم را زیبا بنویس.
کمکم کن آنچه را تو زود خواهی من دیر نخواهم...
و آنچه تو دیر می خواهی من زود نخواهم...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وقتی خداوند از پشت،دستهایش را روی چشمانم گذاشت،از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وقتــی سکوت خــدا را در برابر راز ُ نیــازت دیدی
نگــو خـدا با مــن قهر است...
او به تمـام کـائنات فرمــان سکوت داده
تــا حرف دلـــت را بشـــنود...
پس حرف دلــت را به او بگــو...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

خدایا! از هیچ دشمنی نمی هراسم،
چون تو در کنارمی،
آنجا که تو هستی اشکها سوزنده نیستند،
مرگ هم تلخ نیست اگر با من بمانی همیشه پیروزم

 

 



نظرات شما عزیزان:

دایی رضا
ساعت0:03---4 مرداد 1391
خدای من
ای همه هستیم
بر من این نعمت را ارزانی دار که:
بیشتر پی دوست داشتن باشم
تا دوست داشته شدن....





سلام

نماز روزه هات قبول باشه ایشالا....[قلب]


التماس دعا.......


بی وفا
ساعت11:01---18 تير 1391
سلام
با دیگه از تاریکی خسته شدم بروزم
حتما بیای
التماس دعا


بی وفا
ساعت22:34---13 تير 1391
سلام
پیشایش میلاد سرور عالمیان حضرت مهدی عج را به شما و همه دوستداران آن حضرت تبریک عرض مینمایم
اگر توانستید این شب را احیا بگیرید
التماس دعا


محمد
ساعت23:33---12 تير 1391
سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه دوست داشتیدمنوباعنوان روزهای تنهایی لینک کنیدواگرمایل بودیدبه من اطلاع بدیدکه شمارالینک کنم.منتظرتونم.

دایی رضا
ساعت22:43---10 تير 1391
سلام دادا قربونت

رو چشام


دایی رضا
ساعت22:34---10 تير 1391
آدَم ها را بدون اینڪــہ

بـــہ وُجودِشآن نیاز داشتہ باشے دوســـــت بـِــــدار . . .

ڪــارے که خـــــدا با تـــو مے ڪُــند. . .!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 10 تير 1391برچسب:, توسط عرفان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :